Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamary schreef:Ik zou lekker gaan wandelen, maar ik weet niet hoe makkelijk jouw jonkie is aan de hand.
De afstand op zich is het probleem niet. Als jij maar weet waar je heen wil en daar gewoon naar toe loopt volgt een paard vrij makkelijk. De problemen beginnen pas als jij bv de weg kwijt bent en daardoor onzeker overkomt.
......... ik denk dat er in deze net zoveel min als pluspunten zijn voor beide manieren 
. Maar de trailer lijkt me ook een goed plan. Ik denk dat dat geen kwaad kan voor je paard. Marcella schreef:Ben met mijn fjord ook verhuis van stal en heb dit onder het zadel gedaan. En dit was ongeveer 10 km heen rijden en werd op stal opgepikt door mijn vader. Samen eerst even een aanhanger wezen halen bij collega van mijn vader. Naar stal gegaan en alles opgeladen.
. 

Nicole85 schreef:Beiden opties zijn niet verkeerd
Voor het gemak is misschien wandelen makkelijker.
Eer dat je haar misschien op de trailer hebt, ben je even verder.. in die tijd had je er al kunnen zijn.
Aan de andere kant kan zo'n kort stukje in de trailer positief zijn voor je jaarling
oowie schreef:Nicole85 schreef:Beiden opties zijn niet verkeerd
Voor het gemak is misschien wandelen makkelijker.
Eer dat je haar misschien op de trailer hebt, ben je even verder.. in die tijd had je er al kunnen zijn.
Aan de andere kant kan zo'n kort stukje in de trailer positief zijn voor je jaarling
de verhuizing staat voor vanavond gepland.
het is best winderig weer en dan zijn ze meestal best onrustig...
ik ga even kijken of het lukt om een trailer te bmavhtigen (als het goed is moet dit geen probleem zijn),als dat niet lukt gaan we evengoed lopen.
voor het meenemen van de spullen zou mn vriend alvast naar de nieuwe stal rijden,dus dat is geen probleem.
tessii1991 schreef:En hoe is het gegaan?