Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miss_lizje schreef:ik denk er misschien wel iets ooit is gebeurt.
mijn paard heeft ook een hekel aan mannen. de ene keer meer dan de andere keer. Het enige dat ik weet is dat de vorige eigenaar een man was. Elke keer als hij kwam kijken was mijn paard heel oplettend naar hem en boos aankijkend.
ik heb geen vlauw idee wat de oplossing kan zijn. gelukkig is het met mijn paard al een stuk minder als eerst.
rumay schreef:Nou wat dacht je van een zeeeeeeeeeeer slechte ervaring met mannen??
Heel simpel maar wel moeilijk op te lossen.
Misschien iets van een gedragstherapeut voor paarden erbij halen!
Je kan het wel trainen dat het minder wordt kost veel tijd en energie maar wel de moeite waard denk ik zo.

Als de merrie drachtig zou zijn geweest zou ze het ook naar mannelijke paarden doen.
Alsof alle meisjes/vrouwen altijd los, en dan ook nog lang haar hebben...
Paarden kunnen prima aan je stem horen en aan je houding zien dat je een vrouw of meisje bent hoor. Volgens mij heb ik eens ergens gelezen dat ze het zelfs kunnen ruiken.. )

xRomanxMir schreef:trouwens,
uit informatie blijkt dat het paard ooit gedekt is door een hengst, en de baas van het paard zag meteen dat de merrie het eng vond. Nu is ze bang voor gewone MANNEN.