Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

diesel83 schreef:ik hoorde van iemand dat je dan een boterammenzakje met water op zn hoofd moet laten klappen op het moment dat hij steigerd. het paard denkt dan dat hij zn hoofd heeft gestoten en er bloed over stroomd. Dit is wat ik gehoord heb van iemand.

sweetytommy schreef:bedankt voor de tips maar ligaamelijk heeft die neergens laste van dat is al uit gesloten want hij is al door verschillende mensen na geken
)

sjakie schreef:sweetytommy schreef:bedankt voor de tips maar ligaamelijk heeft die neergens laste van dat is al uit gesloten want hij is al door verschillende mensen na geken
Dat dacht ik met die van mij ook. Er bleek toch een fikse blokkade in de rug te zitten ondanks dat er meerdere mensen naar gekeken hadden. Paard steigerde regelmatig en heeft zich zelfs achterover laten klappen.

arno8 schreef:Kun je de vragen die ik had gesteld nog beantwoorden? Je kunt geen zinnig advies verwachten als je zo weinig informatie geeft.

ikenindi schreef:ook recent?
in het algemeen: goede dingen moet je belonen, slechte dingen negeren, dus negeer hem als hij steigert...

Tops_M schreef:zijn er veranderingen geweest (is je paardje verhuisd? Nieuwe kleur staldeuren, nieuw zadel, je paardje zelf aangekomen/afgevallen?