Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zal wel heel interessant zijn voor ze. Ook als we terugkomen van buitenrit en één paard is achtergebleven en heeft gekakt ondertussen gaan de andere paarden alle drollen af om te zien of ze wel van een bekende zijn. Om te checken dat er geen vreemde is geweest denk ik
MaaikeMo schreef:aan de mest kunnen ze ruiken hoe dominant een paard is..
shetlandfan schreef:Doet de dekhengst hier ook, altijd even alle hoopjes langsgaan en zo nodig er zelf overheen poepen. Om daarna even aan z'n eigen hoop te ruiken ter goedkeuring.

)

just_kiki schreef:shetlandfan schreef:Doet de dekhengst hier ook, altijd even alle hoopjes langsgaan en zo nodig er zelf overheen poepen. Om daarna even aan z'n eigen hoop te ruiken ter goedkeuring.
precies doet mijn hengst ook
aan alle hoopjes snuiven (zijn alleen van hem)
en dan er altijd over heen mesten, maak niet uit hoeveel of hoe weinig, als er maar iets 'nieuws' boven op ligt
Om dan vervolgens no even heel macho te showen dat hij toch echt nog wel heel stoer is. En altijd in hetzelfde hoekje, daar waar de jonge merries staan
Harry_Loveh schreef:Snuffelen aan mest? dat doen mijn paardjes niet!!
maarr die paard van jou zal vast wel een goede reden hebbe om aan poep te ruiken![]()

Dus ik laat hem altijd expres even los in de bak zodat ie weer heel even hengst kan zijn