Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarcoBorsato schreef:Ik heb het een keer andersom gehad, te stom gewoon. Er kwam op de terugweg naar stal brommers achter ons aan op het ruiterpad, en mijn pony, een ontzettende hittepetit, weigerde om snel weg te rennen. Meer dan een relaxed galopje kreeg ik er niet uit, terwijl ik dodelijk bang was. Mijn pony die bang was voor bewegende blaadjes en onzichtbare spoken liet uberrelaxed de brommers passeren. Stom beest.
Dionne_Xx schreef:MarcoBorsato schreef:Ik heb het een keer andersom gehad, te stom gewoon. Er kwam op de terugweg naar stal brommers achter ons aan op het ruiterpad, en mijn pony, een ontzettende hittepetit, weigerde om snel weg te rennen. Meer dan een relaxed galopje kreeg ik er niet uit, terwijl ik dodelijk bang was. Mijn pony die bang was voor bewegende blaadjes en onzichtbare spoken liet uberrelaxed de brommers passeren. Stom beest.
Huu, als ik het goed lees is het dus jou schuld?
Waarom is het dan een 'stom beest' ?
Citaat:Daar ben ik eraf gesprongen en heb hem toch een rotschop verkocht
Citaat:En na nog 3 schoppen opgestapt
Silence schreef:Heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt dus kan er niet over meepraten. Schrikken zal ik zeker wel.
Waar ik in dit topic wel verschrikkelijk van schrok is de reactie naar het paard toe van barvrouwke.Citaat:Daar ben ik eraf gesprongen en heb hem toch een rotschop verkochtCitaat:En na nog 3 schoppen opgestapt
Dat vind ik dus gewoon verschrikkelijk om te lezen.
Logisch dat je paard er de tweede keer weer vandoor ging.
Als jij hand in hand met iemand loopt en jij wilt persé ergens anders heen en deze persoon wil dat niet en geeft jou een rotschop, dan loop je toch ook niet zomaar zonder pardon netjes en rustig hand in hand verder.
Ik schrik gewoon van reacties als deze, dat mensen zo op hun paard kunnen reageren.
Natuurlijk mag je hem op zijn plaats zetten, hij moet weten dat ie fout zat, maar in mijn ogen doe je dat nooit, maar dan ook nooit met schoppen.
Silence schreef:Heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt dus kan er niet over meepraten. Schrikken zal ik zeker wel.
Waar ik in dit topic wel verschrikkelijk van schrok is de reactie naar het paard toe van barvrouwke.Citaat:Daar ben ik eraf gesprongen en heb hem toch een rotschop verkochtCitaat:En na nog 3 schoppen opgestapt
Dat vind ik dus gewoon verschrikkelijk om te lezen.
Logisch dat je paard er de tweede keer weer vandoor ging.
Als jij hand in hand met iemand loopt en jij wilt persé ergens anders heen en deze persoon wil dat niet en geeft jou een rotschop, dan loop je toch ook niet zomaar zonder pardon netjes en rustig hand in hand verder.
Ik schrik gewoon van reacties als deze, dat mensen zo op hun paard kunnen reageren.
Natuurlijk mag je hem op zijn plaats zetten, hij moet weten dat ie fout zat, maar in mijn ogen doe je dat nooit, maar dan ook nooit met schoppen.