Ik weet echt niet waar ik dit moet zetten heb overal gezocht maar ik weet het niet als het fout staat mag het wel verschoven worden. Maar wie weet hoe je een sterke shetlander (klophengst) toch kan houden zonder over straat gesleurt te worden
En oohja wat te doen als die gaat rollen terwijl je er naast staat en hij laat zich vallen en rollen? Weet iemand iets hierover en wat te doen.
Nou inderdaad een hengstenketting, en als hij gaat rollen hem op zijn donder geven dat mag hij alleen als hij in de wei e.d staat!! Tik met de zweep ofzo..
@Raggel castreren gaat een heel hoop geld kosten en denk niet dat ze daar op aan het wachten zijn en of ze het wel willen @Wat bedoel je met constante druk. hij word helemaal gek als die merries ziet en het is op een manege en ja daar staat shetlander merries. waarvan die der 1 al heeft gedekt perongeluk
Ja t punt is hij word helemaal gek als die merries ziet en vind het zielig dat die altijd maar in zijn stalletje staat(grote container met uitloop) @skessa hoe pak jij dat aan als ik vragen mag?