ik heb een vraagje: ik heb een paard en mijn vriedin een pony en nu was ik op vakantie dus stond mijn paard bij mijn vriedin op stal weide en bak en daarna was mijn vriendin een keer op vakantei dus stond haar pony bij mijn paard en tussen dei tijden in dat ze niet bij elkaar stonden zijn ze allebij heel erg dun geworden en toen ze weer bij elkaar stonden weer dikker dus we denken dat ze dunner zijn geworden omdat ze elkaar misten maar dat weten we dus niet zeker. maar nu komen ze binnen kort in een nieuw stuk land en daar komen ze dus met zijn tweeen in te staan zodat ze weer wat dikker worden maar daar is geen stal dus dan gaan ze snacht(klein stukje lopen)gewoon weer op stal en als het mooier weer is dan gaan ze snachts niet meer op stal. maar asl het dan weer winter owrd dan moeten ze weer uit elkaar en dan worden ze weer zo dun asl ik weet niet wat en dat willen we niet! we hadden zelf al wel bedacht om er dan allebij een shetje bij te zetten maar eigenlijk willen we niet nog 2 pony's erbij hebben dus daar zitten we ook weer mee.
maar wat zouden jullie doen?
marrit