Ze is een 5jarige tinkermerrie, met heel wat problemen. En wat het is geen flauw idee.
Ze kan uit het niets ineens naar iemand bijten, oren in de nek en happen. Echt uit het niets, als ze in dr stal staat, en er loopt iemand voorbij, schiet ze keihard naar achter. Terwijl diegene gewoon voorbij loopt
. Ook in de buitenbak, kan ze uit het niets ineens in paniek raken. Begint ze keihard te rennen, geen houden meer aan dan
. Ze kan ook heel moelijk alleen zijn, teminste moeilijk. Eigenlijk gewoon helemaal niet, dan raakt ze helemaal in paniek. Ik kan ook absoluut niet alleen weg met haar, als ik op wedstrijd moet, in de buurt, gaat er iemand mee met haar paard. Zodat ik naar wedstrijd kan, anders lukt dat gewoon niet. En als ik dan op wedstrijd op vreemd terrein ben, flipt ze helemaal, begint ze te rennen als een gek. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik zat te denken aan een curcus van Monty Roberts oid. Want ik weet het niet hoor.Weet iemand iets? Of herkent iemand dit? Die mij tips kan geven over hoe die het heeft aangepakt? Heel graag!