....Wie heeft hier ervaring mee ? En krijg ik die angst er nog uit ? Hij is 11 jaar oud. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....Wie heeft hier ervaring mee ? En krijg ik die angst er nog uit ? Hij is 11 jaar oud. ikke schreef:DE remedie voor niet verkeersmakke paarden: ga een week op trektocht met een stel super verkeersmakke paarden. Tien tegen één dat ie daarna verkeersmak is.
justkid schreef:Verkeersmakke paarden helpen ook heel goed maar daar heb je als je alleen rijdt niet zoveel aan.
succes, het is ook gewoon gewenning.
Kijk op www.nvvr.info of op de banner van de ledenvergadering van 13 april, die hier met grote regelmaat verschijnt. Pas wel op, je kunt mij daar IRL aantreffen! 
fuego3 schreef:ikke schreef:DE remedie voor niet verkeersmakke paarden: ga een week op trektocht met een stel super verkeersmakke paarden. Tien tegen één dat ie daarna verkeersmak is.
ja ben ik het helemaal mee eens
_lies_ schreef:fuego3 schreef:[
ja ben ik het helemaal mee eens
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt me nou niet bepaald veilig of wel soms?
). De anderen stonden op het strand mij op te wachten, met nerveuze en bange paarden. Op het moment dat ik bij de groep kom en de andere paarden zien dat mijn paard nergens op reageert, valt gelijk de spanning weg en gaan ze gewoon mee. Mijn paard vond het niet eng, dus is het niet eng, klaar!