Ik kon er weinig info over vinden , dus dan maar via deze weg
.Mijn verzorgpaard is een kwpn-er 1.76 maar wel lief.. Alleen soms schrikt hij wel eens enorm van dingen met als gevolg hij natuurlijk de neiging heeft om er vandoor te gaan.. Nou kan ik hem wel houden..
Maar van de week in de buitekbak liep ik een paar rondjes met hem.. er was niemand anders in de bak. Omdat er een grote vrachtwagen op het terrein stond en hij daar erg onrustig van word.
Maar op een gegeven moment werd hij zo wild van iets..?? Dat hij ineens mij weg trok en er vandoor ging in de buitenbak.. nou geeft dit niet zo.. en hij kwam netjes uitzichzelf weer terug naar mij toe lopen en bleef rustig staan! dat vond ik wel super..
MAAR ik ging met hem lopen en hij begon weer een beetje zenuwachtig te doen en opzij te springen.. dus ik gaf hem een klap met mn halstertouw en zei dat hij moest kappen.. waarna hij ineens sloeg met zn voorbenen!!! En hij bleef bezig dus ik nog een keer slaan, slaat hij ook nog een keer met zijn achterbenen
.Nou is mijn vraag weet iemand wat dit kan zijn en waarom hij dit doet??? want ik schrok er nog al van omdat hij zo helemaal niet is..
Alvast bedankt!
Groetjes Liekie