Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ja ik had zelf ook het idee dat die het wel lekker vond, maar omdat die dan vaststaat kan die ook niet omdraaien of weglopen als die het niet lekker zou vinden.
Iedereen die toen langs kwam lopen zei toen altijd iets van: ' Zo! die staat te genieten!!!' Dus denk wel dat ie het wel lekker vond
) Bij de schoft, hals of achter z'n oren... Geen reactie. Het kan hem geloof ik niet zoveel schelen.
Macchiato schreef:Een paard die ik wel wat vaker geborsteld had deed dit ook altijd als ik hem met een rubberen rosborstel op zn schoft poetste. Nek lang koppie omhoog en ging dan met zn neus langs de tralies ofzoIedereen die toen langs kwam lopen zei toen altijd iets van: ' Zo! die staat te genieten!!!' Dus denk wel dat ie het wel lekker vond
Hij gaat ook wel eens met zijn snoetje langs de tralies, was ik er vergeten bij te zetten. Dit lijkt mij idd een reactie omdat die dan aan het genieten is 
En als ik het me de hand doe vind ie het ook lekker. ravado schreef:Gewoon lkkr blijven doen. Als hij het niet goed vond had hij het wel laten merken. Mijn paard heeft eigenlijk helemaal geen kroelplekjes (of ik heb ze nog niet ontdekt...?) Bij de schoft, hals of achter z'n oren... Geen reactie. Het kan hem geloof ik niet zoveel schelen.
) en staat ze helemaal te genieten. Ze kunnen de meest vreemde plekken lekker vinden om geneuzeld te worden...
.
). Echt grappig om te zien
.