We hebben ook 2 mini dekhengsten en die staan op het landje ernaast .
Mijn hengsten staan achter stroomdraad de minis achter schapen gaas en heras hekwerk .
Gisteren was het dus een drama mijn haf weet precies wanneer mijn batterij van mijn stroomklok bijna leeg is en weet ook dat het dan geen zeer doet als ie door de draad heen komt
.De minis kunnen er gewoonweg niet uit de heining is hoger als ze zelf zijn .
Nu kom ik gisteren op de wei waren mijn haf en een van de mini dekhengsten ieder uit hun eigen wei .( hoe de mini eruit is gekomen is mij nog een raadsel de haf was gewoon dwars dood de draad heen )
Ze liepen bij de stallen en waren echt aan het vechten .
Mijn haf gooide zijn eigen letterlijk steeds bovenop de mini en de mini trapte en beet mijn haf .
Het was net worstelen en ging er echt heftig aan toe .
Ze gaven zichzelf allebei niet over grrr en wilde al helemaal niet uit elkaar gestuurd worden door mij .
Ik de zweep gepakt want merkte dat de mini het echt af ging leggen met een haf van 300 kilo bovenop hem .
Ik kreeg mijn haf uiteindelijk te pakken en heb hem snel in stal gezet .
Daar is ie van kwaaiigheid nog even verder gegaan zijn eigen op de stal uitkuren .
De mini heb ik de schaafwonden van schoongemaakt en verder bekeken en weer terrug gezet in zijn eigen landje .
Daarna heb ik de haf zijn schaafwonden en plekken behandelt .
Ik had al expres 1 meter open gelaten tussen de heining van die van mij en de heining van de minis . Zodat ze verder niet bij elkaar kunnen snuffen en lelijk gaan doen .
Maar mijn vraag is dus nu echt wat als ik een uur later was komen voeren .
Zouden ze echt gaan voor de dood ? het was niet mis hoe ze tegen elkaar deden .
En was echt blij toen ik ze uit elkaar had .
Het stroom probleem is inmiddels opgelost heb gelijk niewe batterij gehaald en meneer probeerd het nu niet eens meer

krijg er dalijk nog keer krullen of stekels van .