Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
snippy schreef:mmm die van mij heeft t juist anders om t is altijd al wel een zenuwen pees geweest aar ze staat nu vanaf vandaag rondjes te draaien in dr stal en buiten is ze juist heel rustig ( buiten staan dus) maar zodra je weer op stal komt begint ze weer evenals ik dr deken af doe poets en opzadel is het net een adhd paard constand draaien lopen draaien lopen en vooral niet stil blijven staan
ben vandaag al 3 keer bij dr geweest maar met dr temperatuur is niks aan de hand geen koorts helemaal niks ook nergens last van
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?als ik er eenmaal opzit is ze ook nog wel druk maar zichtbaarder minder . oija ze staat nu sinds 2 dagen weer buiten gisteren een uurtje en vandaag weer ene uurtje ..
zou het daar door kunnen komen?
en idd lawrence123 : ik gok op t weer en haar meewerking ... maar blijf altijd op je hoede .. paarden zijn slim
lawrence123 schreef:wij hebber een paard staan, waarvan het gedrag plotseling erg is veranderd. op zich kan dit natuurlijk door omstandigheden. alleen het gekke is dat dit paard eerst heer moeilijk deed snel gestresd was erg druk loperig enz. en van de een op andere dag letterlijk super braaf werd. op zich is dit natuurlijk super alleen we maken ons een beetje zorgen aangezien dit niks voor haar is. ze is niet minder actief ofzo geworden, nog lekker opgewekt, glimt mooi en is in de wei ook lekker aan rennen enz.
we hebben het vermoeden van een stilte voor de storm, maar weten eigenlijk niet wat we hier van moeten verwachten.
iemand dit eerder mee gemaakt?