Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...een dier is als een apparaat voor ze en ze zijn te beroerd om ze eerlijk te behandelen.Ik bedoel je hoeft een paard echt niet dood te knuffelen en alles op een gouden presenteerblaadje aan komen dragen maar een klein beetje respect en gezond verstand moet toch kunnen 
Citaat:weigerd, springt hij er vanaf en pakt een zweep. Als het paard dan nog een keer weigerd, slaat hij haar heel hard en heel vaak.
Ik sta er vaak bij te kijken en ik heb het gevoel dat het paard niet hoger kan of moe begint te worden.
ellepel schreef:Citaat:weigerd, springt hij er vanaf en pakt een zweep. Als het paard dan nog een keer weigerd, slaat hij haar heel hard en heel vaak.
Ik sta er vaak bij te kijken en ik heb het gevoel dat het paard niet hoger kan of moe begint te worden.
wat gemeen![]()
ik had het opgenomen met mijn telefoon en hem gedreigd dat als ie nog 1x zou slaan ik het filmpje door zou spelen en hem zou aangeven voor dierenmishandeling.
wat een akelig figuur....zeg anders tegen hem dat je aangfite gaat doen voor dierenmishandeling?
wat zeggen die broer er zus er van?
jarrah schreef:Ik snap dat het geen leuke situatie is, maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo netjes van jou om hier openlijk te roddelen over je stalgenoten... als je problemen met ze hebt moet je dat met hen bespreken en niet hier openlijk op internet