dan staat hij stil en wil hij niet meer verder,dan gaat hij achteruit lopen enzo, bokken doet hij niet. hij wil alleen nog maar naar stal. hij is niet bang voor die bocht want met iemand die hem al langer rijdt wil hij wel, en als je er naast loopt is het ook geen probleem, als er iemand naast fietst doet hij ook niks. Volgens mij is het dat hij me uittest maar hij is ook niet de baas over mij want hij doet onderdanig tegen mij. het was me 1 keer gelukt om langs die bocht te komen in mijn eentje ik weet niet wat er was maar hij deed het gewoon niet, de volgende keer deed hij het wel weer. maar ik weet dus niet wat ik moet doen, ik wil graag een keer alleen rijden zonder dat hij zo doet, en ook gewoon een keer in mijn eentje
veel mensen zeggen dat ik ' gewoon moet doortikken' maar ik denk niet dat dat de oplossing is, ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik doe het nooit meer. Logi reageerde er niet op. Weten jullie wat ik moet doen? of heeft iemand hetzelfde meegemaakt? please reageer! je zou me er erg mee helpen.
Ik loop heel vaak met hem, dan doet hij niks maar als je denkt laat ik het weer eens proberen doet hij gewoon hetzelfde, en als ik rijd rijd er meestal iemand naast, dan doet hij niks. maar je hebt wel gelijk dat ik vol moet houden
toch bedankt!
.
dan loopt hij héél snel naar de linkerkant, en dan als ik wil omdraaien staat hij weer stil
toen liep hij weer even en toen dreef ik weer (heel zacht) aan en hij stopte wéér. toen was er iemand een tent aan het opzetten, ik heb helemaal gezien hoe hij zijn tent aan het opzetten was...

De andere verzorgster had er laatst al op gereden, en hij deed weer zo irritand.. en ik denk dat hij het bij mij ook wel weer zal doen..
Máar ik ga gewoon weer doen wat ik hiervoor heb gedaan en ik hoop dat het lukt