Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
bobbymp schreef:je kan zelf haar naam wel veranderen,maar of dat op papier ook kan???dat weet ik niet hoor
wij hebben zelf 2 kwpners staan en die heten officieel hertogin en jozetta.....maar we noemen ze amber en molly

Splash_ schreef:Na 2,5 jaar wel ja. Waarom noem je haar niet Wish ofzo? Klinkt makkelijker, veranderd niet zo veel en valt niet zo op
Risje80 schreef:de laatste tijd noem ik haar weleens wizzie, maar klinkt ook eigenlijk kinderachtig, hahaha.

) Zou haar graag Story noemen ofzo. Maar ja, ik ben het nou al jaren zo gewend, dat je dat ook niet meer doet.
Judje schreef:Als je paardje al zo aan haar naam gewend is, waarom zou je die dan willen veranderen?
Het zal misschien wel raar gevonden worden, maar ik vind het veranderen van een naam van een levend wezen HEEL erg raar. Ik vergelijk het altijd met nieuwe vrienden die je ontmoet (voor mij zijn mijn paardjes ook mijn maatjes), als ik hun naam niet mooi vindt, ga ik die namen toch ook niet veranderen?
) en hij luistert naar ze alledrie
Solleke_Noah schreef:Je kan Evita toch als een soort bijnaam nemen?
Om maar een vb te nemen, mijn paard heet Noah, maar ik noem hem altijd Nowie of dikzakje (liefdevol bedoeld hoor) en hij luistert naar ze alledrie