Hij trek zich negens van aan!!! hij staat allen maar , en je krijg hem niet in beweging > we rijden trouwens allen maar buiten op het terijn van hun iegenaaren > niet heel groot .. Maar je krijg hem echt niet in beweging , allen als je naast hem loopt , je kan hem aan sporen , proberen op te jagen , lokken , of een tik geven , het kan hem niks schelen!!!!!!ik weet niet wat ik moet doen , hij is gewoon niet geintereseerd!!!!
Ik weet echt niet wat ik moet doen , hij wil gewoon niet .. Verder is heel een hele lieve pony , en hij staat samen met 1 anderen pony en ze zijn hele goede vriendjes.. je kan hem echt niet laten lopen ..!
hoe hard je hem ook een tik geeft hij doet niks!!! En ik vind het al zo er om hem een tik te geven , want ik wil het liefst gewoon NH met hun bezich zijn..
Help ?????
Kus
als t beest geen benul heeft van wat er van m verwacht word... 
en hij is de winnaar... 
Volgen my is hij helemaal gezond , maar hij is mijn verzorgpony dus ik beslis niet of de dierenarts hem na kijkt !!! ik hem lessen in NH gehad...ik ben er al 4 jaar mee bezig dus dat lukt wel , bij alle anderen paarden die ik heb gereden en verzorg ging het prima..Maar bij hem is het echt een raadsel..
.
)
Er moet nog veel werk gedaan worden , maar het gaat de goede kant op... .. Bedank voor jullie advies