Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:'Cassidy schreef: Het is geen gedragsprobleem, in principe juist hartstikke goed dat je paard met zijn hoofd gaat zakken. Moet niet zo laag zijn dat je er echt niet meer bijkunt, maar de intentie is goed.
Cassidy schreef:Heb het aangepast, blijft een manier van ontwijken. Hij zou even kritisch moeten kijken naar de manier van indoen van het bit, en misschien een afspraak maken met de TA.

Ja, inderdaad... soms zou het verdomd handig zijn als ze konden praten! 
montyjansen schreef:Ik ben 2 meter en bij het in doen en vast maken van het hoofdstel heb ik eigenlijk bij alle paarden, na een week of drie een krukje nodig, of ze nu 1.50 of 1.80 zijn het maakt niet uit. Ze houden hun hoofd dan zoo laag dat ik eigenlijk op een krukje moet gaan zitten om de riempjes vast te kunnen maken.
Zijn er nog meer mensen met dit voorval of heb ik daar allen last van, ik moet dan mij knie er onder houden of aan de manen omhoog trekken.

Henrieke schreef:Hmm snap het probleem niet, je kunt toch even door je knieën gaan? Als ik een shet een hoofdstel in moet doen of een tuig opleg en riempjes vast moet maken dan ga ik ook gewoon op mijn knieën of buk me even, kleine moeite toch?
En anders pak je toch wel een krukje?
Henrieke schreef:Hmm snap het probleem niet, je kunt toch even door je knieën gaan? Als ik een shet een hoofdstel in moet doen of een tuig opleg en riempjes vast moet maken dan ga ik ook gewoon op mijn knieën of buk me even, kleine moeite toch?
montyjansen schreef:Henrieke schreef:Hmm snap het probleem niet, je kunt toch even door je knieën gaan? Als ik een shet een hoofdstel in moet doen of een tuig opleg en riempjes vast moet maken dan ga ik ook gewoon op mijn knieën of buk me even, kleine moeite toch?
ik snap het probleem ook niet, waar staat dan dat het een probleem is?