Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:hmzzz het zinnetje "in het begin ging het goed" doet mij vermoedden dat het gewoon een "relationeel" probleem is....
Want het IS goed gegaan...
toen je haar net had

.ikke schreef:Hhhmmm, ik zou me toch eens zeer ernstig achter de oor krabben. Er vanuit gaand dat dit over de Gelder in je profiel gaat, zou ik het advies van KiWiKo en Monya zeer ter harte nemen.
Ook ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een belangrijk deel van het probleem bij jou zit, eventueel aangevuld met een lichamelijk probleem en als klap op de vuurpijl misschien ook wel een bepaalde Haflinger........
marjoleinft schreef:ikke schreef:Hhhmmm, ik zou me toch eens zeer ernstig achter de oor krabben. Er vanuit gaand dat dit over de Gelder in je profiel gaat, zou ik het advies van KiWiKo en Monya zeer ter harte nemen.
Ook ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een belangrijk deel van het probleem bij jou zit, eventueel aangevuld met een lichamelijk probleem en als klap op de vuurpijl misschien ook wel een bepaalde Haflinger........
okee snap je niet helemaal maar wat bedoel je met die haflinger