Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
juval schreef:wordt de shet het enige gezelschap tijdens de opfok?
ik zou het denk ik toch wel een groot risico vinden, zo'n groot paard kan een shet snel pijn doen tijdens het spelen. misschien kun je beter een leeftijdsgenootje van hetzelfde formaat zoeken.
Tanja schreef:juval schreef:wordt de shet het enige gezelschap tijdens de opfok?
ik zou het denk ik toch wel een groot risico vinden, zo'n groot paard kan een shet snel pijn doen tijdens het spelen. misschien kun je beter een leeftijdsgenootje van hetzelfde formaat zoeken.
Hoezo dat dan? Ik heb hier ook wat ukken gewoon bij een reus van 1.75m staan, niets aan de hand hoor. Ik zou eerder een beetje angst hebben voor de benen van het grote paard, als een shet uithaald raakt hij/zij niet zomaar de borst oid maar veelal juist de benen, daar willen nog wel eens problemen mee komen maar ik heb ze persoonlijk nog niet meegemaakt.

) die door welsh a hengst weidegenootje de sloot in werd gejaagd...die hebben we uiteindelijk moeten scheidden