Is hij gewoon zo braaf dan of komt die stoutheid nog?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
welja, mijn kleine broertje van 4 jaar was zo hard aan het zagen om er eens op te mogen zitten en hij wou echt niet luisteren dus zette ik hem enkele seconden op de pony omdat ik hem wou tonen dat hij écht nog niet beleerd is en dat hij er nog niet mag opzitten omdat hij nog te jong is, maar het beestje bleef staan afsof er niets gebeurde, Dju, nu heeft hij het nog niet geleerd
ramgad schreef:Hey! Ik heb mss een dom vraagje maar ik heb dus een 2 (en een paar maand) jaar oude shetland hengst en die is ongeloooooflijk braaf (lees: bijt nooit, stampt ook nooit, je mag er alles mee doen, onder liggen, borstelkes op zijn rug laten liggen, voetjes nemen,...) en ik vond dat nogal raar omdat het een shetlander hengstje is (ik had nl vroeger een hele stoute!), maar volgens de dierenarts is hij mooi gezond.
Is hij gewoon zo braaf dan of komt die stoutheid nog?
dat het een hengst is zegt niks. Hengsten kunnen alleen soms wat overdreven reageren vaak bij merries. Wij hebben hier ook 3 hengstjes. Waarvan nu 2 van geruind. maar die zijn ook ongelooflijk braaf! Maar het kan zijn dat hij op een bepaalde leeftijd 2,5 bij ons dingen gaat uitproberen. 
Cassidy schreef:Een 2 jarige hengst heeft nog geen hormonen die in de weg kunnen gaan zitten. Maar als de basisopvoeding goed is geweest, hij ineen kudde staat met andere paarden en genoeg te doen heeft, hoeft het niet perse zo te zijn dat hij nog omslaat.

DUs misschienk komt het nog wel.. ik zou zeggen wacht maar even af