Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Klara16 schreef:Het is een actief jong paard dat dag en nacht buiten staat. Ze rijdt er dressuur mee en wou voor het zicht een wat kortere vacht. Vandaar de deken.
Toch vreemd dat een 'buitenpaard' toch nog de neiging heeft om zo aan de deken te gaan prutsen, die heeft toch afleiding genoeg?
Muilokrf zou ontzettend zielig zijn: al dat gras en niets kunnen eten...
daniella74 schreef:Of een geel gestreepte deken los op de rug vastmakenmet een goede singel. Dan blijft de borst vrij en heeft hij er waarschijnlijk minder last van. Als je een beetje handig bent kun je ook aan de achterkant gaatjes maken om een staartriem te maken.
De kleur maakt toch niks uit? Lara_Silver schreef:daniella74 schreef:Of een geel gestreepte deken los op de rug vastmakenmet een goede singel. Dan blijft de borst vrij en heeft hij er waarschijnlijk minder last van. Als je een beetje handig bent kun je ook aan de achterkant gaatjes maken om een staartriem te maken.
Ik mis waarschijnlijk iets, maar waarom een geen gestreepte deken?De kleur maakt toch niks uit?
Ik ben niet vertrouwd (zal het waarschijnlijk ook niet worden) in het dekenwereldje. daniella74 schreef:Lara_Silver schreef:Ik mis waarschijnlijk iets, maar waarom een geen gestreepte deken?De kleur maakt toch niks uit?
Dat zijn speciale dekens voor paarden, ik kan ook niets aan de kleur doen. Ze zijn nu eenmaal geel met rood/zwarte strepen. Iemand die een beetje in het paardengebeuren thuis is weet wel welke dekens ik bedoel en anders weten het ze het wel bij de betere ruitersportzaak.