Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

merrieveulen schreef:pfoeh het lijkt mij licht gestoord gedrag door een afwezige jeugd bijvoorbeeld. waarom staat ze op stal als ik vragen mag? zo'n dier hoort in de wei imo.
verder is aan het stadium van het wisselen heel duidelijk te zien of het dier 2,5 of 4,5 is, scheelt twee paar tanden maar liefst. wel raar dat dat niet gecontroleerd is.
ik zou haar lekker naar een opfok brengen, in ieder geval zorgen dat ze ruimte krijgt, wellicht eea kan inhalen. dan lekker aan de slag met wat rustig grondwerk, om de verhouding goed te krijgen en haar te leren met mensen om te gaan.

PrinsesJ schreef:wat ik meemaak bij mijn paard..
(wij hebben alleen een buitenbak)
dat wanneer ik een tijdje niks met haar kan doen ze dus in feite stil staat.
ze ook zulk gedrag gaat vertonen schagerijnig doen happen/bijten) .. in de wei iedereen zowat aanvallen.
en wanneer ik haar beweeg het na 2x weer helemaal het oude is..
misschien omdat er eerst altijd zo intensief met haar bezig is geweest en in een keer stopte dat??
maar andere dingen zijn weer erg raar..
wat zegt de da er over dan??

merrieveulen schreef:de pony in kwestie is geen flessenveulen.
mrie schreef:MET DE FLES GROOT GEBRACHT!! Shirt, je hebt dus echt een probleem... Geen idee wat je hier mee moet, jouw paard ziet zichzelf als mens of alle mensen als soortgenoten in elk geval. En zij test op dit moment uit hoe ze in de rangorde zit.
Hand grootgebrachte veulens worden vaak draken. Geen land mee te bezeilen. Nou succes zou ik zeggen... Ben eerlijk gezegd blij dat ik niet in jouw schoenen sta.