Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tancreda4 schreef:Is het geen verveling? Dat is het eerste waar ik aan denk. Ik zou zorgen dat hij de hele nacht wat heeft om te knabbelen (imemrs geeft vlas die mogelijkheid niet, stro wel weer). Hoe staat het verder met de stalling? Staan er meer stallen op stal, of is hij alleen? Zijn zijn weide genootjes er ook bij als hij op stal staat? Want misschien is het ook een vorm van verlatingsangst.
Anke schreef:Waarschijnlijk maakt hij gewoon zijn bedje!
Ik denk dat ik toch maar es een cameraatje in de stal ophang om te kijken wat ie zoal uitspookt. Het is overigens op stal geen onrustig paard, integendeel zelfs
.
Er schijnen meer paarden te zijn die nesteldrang hebben en met hun stro ofzo gaan schuiven tot het naar hun zin is 
Zolang de voorkant gewoon droog blijft is het geen probleem, poepen en plassen doet ze achterin in haar 'vaste' hoek.
aerdenhout1 schreef:Onrustige slaper zou ik bijna zeggen.
Sommige paarden bewegen n.l heel veel als ze liggen en "vast" in slaap zijn. Of hij is nog niet uitgespeeld en gaat s'nachts nog even door met zijn vriendjes die naast hem staan.
Wil je niet dat hij op de stenen ligt dan zijn rubber tegels je enige optie.