In begin was hij echt mega bang. Hij stond helemaal te trillen.
Na een paar kee werd het wel beter, maar hij was nog niet zo braaf als dat hij eerst altijd was.
Nu heeft hij flinke mok dat ik moet behandelen. Dat doet pijn, en wil hij liever niet dat iemand nog aan z'n benen komt.
Dus nu is hij weer zo bang voor de smid.
Ik heb een hele aardige geduldige smid, maar ik vind het niet prettig dat ik met zo'n draaikontknol aan kom

Vooral achter is hij een beetje paniekerig. Hij tilt z'n been zo hoog op dat hij zowat omvalt. Als je hem dan even vast houdt ontstpant hij wel weer, maar zodra je iets aan z'n hoef wil doen trekt hij hem half panish ineens weer heel ver omhoog.
Na de hoefzweer had ik Anouar inmiddels alweer zo ver dat hij bij mij braaf was, maar nog niet bij de smid.
Nu moet ik nog steeds z'n been behandelen dus smeert hij hem alweer als ik alleen al naar z'n been kijk.
Maar als die mok niet meer behandeld moet worden ga ik weer opnieuw beginnen met hoefsmid mak maken.
Hebben jullie tips?
Het is echt geen klieren, hij is echt bang. Ik beloon hem al de hele tijd als de smid er is, maar ik wil het ook oefenen als de smid er niet is.