Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ibalia schreef:Gezelschap is natuurlijk altijd goed.

patsur schreef:In de opfok ermee, dier is 1,5!
Ir111 schreef:Naar mijn mening is gezelschap niet allleen goed, het is een must! Elk paard hoort minimaal 1 vriendje te hebben, al helemaal als het jonge dieren zijn. Ze voeden elkaar op en daar heb jij later alleen maar profijt van.
)
* kimmekekia schreef:En wat is de opfok? Mijn vriend zou wel een paardje willen kopen maar ik heb wat schrik dat ze niet goed op mekaar zouden reageren, ik heb het nog al meegemaakt met een ander paardje van een vriendin, we hadden ze bij een ander veulen gezet en ze wou gewoon door de draad heen vliegen!
Ik wil echt graag een kameraadje voor haar kopen hoor maar zijn er bepaalde voorwaarden dan? Het is een merrie, dus zou het erg zijn moest ik er een hengstje bijzetten? en speelt de leeftijd een rol? Best een jong beestje zeker?
Alvast bedankt voor de reacties!
X
dan kan ze worden verkracht worden en kan ze drachtig worden. leuk is vaak een andere merrie van dezelfde leeftijd, maar een oude merrie is meestal ook geen probleem. Ik zou geen kleiner paardje erbij zetten, maar kiezen voor dezelfde hoogte (wanneer het een jong pard betreft) of wat groter (wanneer de merrie wat ouder is).