Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), met plastic zeilen e.d. op de grond en hij kroop zowat tegen mijn rug aan. Je bent gewoon een leider en laat zien dat het niet eng is.
denk idd dat ze je vertrouwen en je als leider zien ofzo?

Evelyne79 schreef:volgens mij is dat een teken van acceptatie, hij ziet jou als leider en zal daar dus achter blijven lopen
Frats schreef:Noah en ik gaan graag wandelen. Alleen een halster om en aan een lang touw. Ondanks dat we dat regelmatig doen hebben best wel veel bekijks. Noah bekijkt de mensen precies op de zelfde manier als de mensen hem wat erg leuk is. Hij loopt als een hondje mee en kijkt lekker rond.
Maar het liefst loopt hij achter me met zijn neus tegen mijn hand. Waarom zou hij dat doen? Doet hij dit om contact met mij te houden? Of wat zou de rede kunnen zijn? Of is het gewoon toeval?
als je het niet leuk vind kan je even je elleboog beetje schudde om wat afstand te krijgen. Ffe je hand weg schudde enzo.
je bent iig goed op weg
gaan we er fijn mee door
blackstar schreef:Dat doet Blackstar nou ook.
Hebben jullie ook wel eens, dat je tinker tussen jullie in gaat lopen. BV: Ik loop samen met een mannelijk persoon naar de wei, haal mijn paard op. En we lopen op de terugweg, hij aan de linkerkant van het trekkerpad en ik aan de rechterkant en perse moet Blackstar ertussen, terwijl ze normaal achter me loopt. Is dat bescherming ofzo???

Evelyne79 schreef:volgens mij is dat een teken van acceptatie, hij ziet jou als leider en zal daar dus achter blijven lopen
b485 schreef:Als hij achter je loopt, is het volgens mij een teken dat ie je accepteert als leider. Hij komt dus steun bij je zoeken.
Dat een paard naast je moet lopen is dus eigenlijk niet zo best. Hoewel ik natuurlijk bij een heftig paard zou prefereren dat ie naast me loopt zodat ie me niet ondersteboven loopt als ie het plots in zijn hoofd haalt om naar voren te stormen