Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

khirshanta schreef:Ik denk dat het een beetje laat is om met volledige uitleg te komen
Hebben jullie de DA alleens gevraagd?
Waar heeft het veulen wondjes? Wat voor soort wondjes zijn het, kleine bijtsporen? Dat zou er inderdaad wel heel duidelijk op wijzen dat het veulen niet geaccepteerd wordt.
Als dat zo is: gaat ze nog naar een inloop stal, of kan ze ook bij andere veulens, en nog belangrijker: andere oudere merries?
Grote kans dat het veulen straks in de problemen komt, omdat het alleen 'ga weg' kent in de paardentaal. Interactie en spelen is voor deze kleintjes erg belangrijk.
Bel voor de zekerheid de DA even, via de telefoon kun je al veel vragen, en het kost niets.
Dorientjee schreef:Nee het veulen wordt in dit geval niet echt geacepteert. Vreemd! Want het komt niet vaak voor.
Kan het veulen misschien niet naar een ander verblijf, met de moeder, waar een heleboel veulens staan, dan kan ze daar lekker mee spelen. Ik zou dat eens proberen te regelen, maar de kans is klein dat je paarden daar mogen staan, maar ik zou het altijd proberen. Is de merrie ook zo bija andere paarden of alleen bij haar veulen?
Ik zou idd ook even de DA bellen, zeker voor het onzekere toch?
Succes!
khirshanta schreef:Vraag anders aan degene die de dieren verzorgt of die ook op Bokt zit, of er een berichtje wil plaatsen, diegene weet allicht het beste hoe of wat er kan gebeuren
CarpeDiem schreef:4 maanden en een half jaar??? Dan is ze dus 10 mnd?! raar he dat moeders er dan vanaf wil!!