Toen ik voor de zoveelste keer niet in de linker galop geraakte (na 3 jaar..., nog problemen...
) werd ze kwaad.'ESTHER!' ze riep dus wel degelijk zeer luid ... en mijn paard en de andere schrikten niet, want dat zijn ze allang gewoon.
'SLA UM KAPPOT!' RIEP ze.
Ja ik wilde natuurlijk niet slaan, want Ragga (paard) het helemaal niks gedaan, ik zette (voor de zoveelste keer) m'n voeten niet juist. Daar hoorde ik dus niks over...
Ik moest naar het midden van de piste
En zo zij ze; 'Hou je goed klaar!' ik natuurlijk geen enkel idee wat ze ging doen,...
Ze pakte mijn zweep(je
) vast, en sloeg wel 3x keihard op de achterhand van Ragga, het arme paard steigerde natuurlijk van het verschot en wilde wegschieten, maar natuurlijk kwamen er dan nog 4 harde zweepslagen bij !Mijn paard natuurlijk in een rok wegschieten, (ik bleef erop
), arme Ragga
.
Toen was het goed, toen Ragga als een gek weg galopeerde uit angst... en ik er zo goed mogelijk op bleef zitten.Goed, zei ze, ik moest toen terug in draf , ik stapte even af en gaf Ragga vlug een appeltje en stapte hem toen uit.
Arm lief klein paard
Mijn vraag is dus..., morgen is er een ponykamp daar.
En ik vroeg me af of ik nog moet gaan ?
Ik bedoel het is morgen en... het staat vast.
Maar ook dit moeten jullie ook weten;
330€ betalen we voor 5 dagen. En dit krijgen we;
-Geen Bed
-2 uur rijden per dag, daar betalen we voor, maar omdat er VEEL TEVEEL kinderen zijn kunnen we maar een uurtje per dag rijden...
-2,5 uur per dag mogen we met de paarden bezig zijn, (rijden meegerekend)
-we krijgen voor één dag een 'oppas' voor de rest moeten we 'ons plan trekken'.
-tja, voor de rest moeten we zoals gezegt ook ons plan trekken... geen activiteiten voorzien...
1 voordeel: (eentje
)Er gaan 2 vriendinnen mee...
Wat mij dus het meest ergert is de manier waarmee ze met haar paarden omgaat en €330 !
Gelieve zeer snel te reageren, want het is morgen al
!Morgen is; 23 juli
Ik vind echter dat ze wel eens mag voelen wat ze een paard aandoet.
Voor iets meer kan je op KNHS kamp en daar leer je toch echt meer van..