Somebitch: Ik snap dan niet waarom ze het wel heeft gekund, alleen naar buiten gaan en waarom het nu al tijden zoveel problemen geeft.
Al rijd ik met een ander paard erbij, ze blijft een hele rustige, schrikt dat andere paard dan schrikt zij niet mee, zij staat er meer bij van "Kom op joh! Dat is heel niet eng
"
samen met haar heb ik andere pony's verkeersmak gemaakt en dat gaf ook helemaal geen problemen, hier was ze dan een voorbeeld.
Wat versta ik onder grondwerk; ik doe aan Parelli, maar wissel de oefeningen wel af.
Welshcobfan : Bedankt voor je reactie. Die trucjes om eerder thuis te komen die ken ik wel. Ik geef niet toe, maar weet wel dat ze het even daarna nog een paar keer zal doen. In dit geval loop ik dan door, tot ze netjes doorloopt en dan draai ik om en ga ik naar huis toe. Zo probeerde ik steeds wat verder te komen, ik heb alleen het idee dat ze er misbruikt van maakt, want zodra ik iets langer doorloop draait ze zelf al om.
Apple: Bedankt voor je reactie ook. Ik ga er zeker wat mee doen.
Uitstappen buiten gaat goed.
Laatst bijgewerkt door Marchador op 01-07-07 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt