Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?
)yamy schreef:heb je hem daar voor altijd kunnen afspoelen?

en natuurlijk belonen als hij er eenmaal is.

luxje schreef:tja, met mijn manier zal ik hier niet veel vrienden maken, maar ik zou er toch wel voor zorgen dat mijn paard die wasplaats opkwam, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Als daar een flinke lel voor nodig is, so be it.
ik ben de baas en verder geen gezeur
En ja, ik ben superblij met mijn paard en volgens mij is dat wederzijds
. Je moet van een paard niet iets eisen maar je meot het vragen en vanuit het paard blijven denken. Het blijven dieren. 
luxje schreef:tja, met mijn manier zal ik hier niet veel vrienden maken, maar ik zou er toch wel voor zorgen dat mijn paard die wasplaats opkwam, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Cassidy schreef:luxje schreef:tja, met mijn manier zal ik hier niet veel vrienden maken, maar ik zou er toch wel voor zorgen dat mijn paard die wasplaats opkwam, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Ik hoop dat jij nooit te maken gaat krijgen met een paard dat echt bang is, ipv je uit gaat probreren. Want echt angst overwin je niet door te gaan slaan en te gaan meppen. Dat overwin je alleen door vertrouwen van je paard te krijgen. Maar om dat verschil te zien - tussen een paard dat je uit loopt te proberen en een paard dat echt angst toont, daar hoort heel wat kennis en ervaring bij....
.. Maarja sommige mensen hebben moeite om het ook vanuit het oogpunt van het paard te zien.