Dat ging allemaal perfect, het kon niet beter gaan.
Geen problemen gehad, en alles zonder hulp gedaan.
Alleen het eerste keer rijden, heeft een vriendin Thropy vastgehouden.
Nu het probleem.
Ik longeer haar vrij vaak, gezien ze nog wel eens bokkesprongen wilt maken, en ik niet zo heel stevig in mijn schoenen sta.
Als ik tijdens het longeren goed oplet, zie ik dat ze met haar achterbenen tegen haar voorbenen aan tikt.
Ze heeft al een keer haar kogel open gekregen, en nu heb ik peesbeschermers.
Het probleem is dat ik bijna elke week weer nieuwe moet kopen, en ik koop steeds de duurste.
Met mijn verzorgpaard, die het ook doet, heb ik nog geen problemen gehad met nieuwe kopen, maar zij..., is gewoon een ander verhaal.
Ik wil best steeds nieuwe kopen, maar als ik aan het rijden ben, en mijn vriendin kijkt, en maakt foto's, zien we het echt niet.
Zodoende kunnen we er niks aan doen, en om alleen voor het longeren steeds nieuwe peesbeschermers te kopen, ik wil het wel, maar natuurlijk liever niet.
Ik zal zo spoedig mogelijk foto's plaatsen om aan te tonen wat het werkelijke probleem is.
Overigens, voor de mensen die haar graag willen zien;
ik wil best eens foto's van haar hoofdje maken, maar ik ben bang dat rijfoto's niet gaan lukken.
Mijn vriendin kan echt geen foto's maken (mevrouw de fotoproffessional), ze kan ze alleen bewerken, en bovendien werkt mijn moeder fulltime & is mijn vader een aantal jaar geleden omgekomen tijdens een auto-ongeluk, en ze doet nog moeilijk onder het zadel ook.
Dus ja, ik heb liever foto's van haar hoofdje, die ik zelf kan maken