Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eerst en vooral zou ik jou merrie er eerst in doen. Wellicht is zij de baas van het weiland, en het is een hels drama als de ruin die dan eerst krijgt natuulijk
Misschien kun je hen even scheiden met een draadje, om verdere problemen te vermijden. Als het wat beter gaat, kunnen ze dan weer samen. 

jjooyyccee schreef:Hoi Hoi,
Ik vind het alleen zo zielig voor die ruin. Hij staat dan maar in dat hoekje en durft niet meer te eten. En mijn merrie is normaal echt SUPER lief. Naar mensen toe is ze nog steeds heel lief hoor.
Maar dit gaat wel voorbij? Zullen ze ooit weer zo gezellig samen eten? Elkaar kroelen?
Waarom was dit de eerste keer niet zo, waarom accepteerde ze de pony toen wel??
Bedankt!

Brando12 schreef:Joyce,
Misschien is het ook niet zo'n slecht idee om ze te scheiden wanneer je ze gaat voederen, alleszinds totdat je ruintje meer op krachten is gekomen en zich dan misschien ook beter gaat verdedigen... Je merrie ook altijd eerst voederen aangezien ze de dominante van de 2 is.
Nog veel succes in ieder geval!

jjooyyccee schreef:Ik ben blij dat te horen! Dus als het goed is kunnen het straks beste maatjes worden.
Moet ik me er nu dus zo min mogelijk mee bemoeien? Mijn merrie gewoon boos laten doen en samen laten uitvechten?
Nu is de situatie al wel anders dan gisteren. Als de ruin zijn kont naar hem toedraait, stopt ze ook met aanvallen. De ruin eet ook al beter!
Ook worden ze helemaal gestresst als ze niet bij elkaar zijn, toch raar dat mijn merrie dat zo bitcherig doet he!!![]()
Hopelijk worden ze goede vriendjes, dat was mijn opzet!![]()
BEDANKT!!
Gr. Joyce