Drang?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fairytale

Drang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 21:21

Als ik 's lekker een buitenrit wil maken met Layla, en we zijn nog maar net een kilometer van huis af, heeft ze dan al een enorme drang om naar huis te gaan. Scheve mond
Ze gaat dan vervelend doen en trekt enorm aan de teugels, ze probeert zich dan om te draaien.

Ik weet niet waardoor het komt want ik rij niet altijd hetzelfde pad en gebruik genoeg variatie, dus daar ligt het 'm niet aan. Ik weet niet wat ik verkeerd doe want sta nu voor een raadsel.
Komt dit iemand bekend voor?
Tips welkom. Lachen

Cassidy

Re: Drang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 08:50

Het paard is een klever, dat is niet zo een twee drie op te lossen.
Vertoond ze dit gedrag ook als er andere paarden meegaan?

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:36

Hmm denk dat je gewoon door moet rijden en zodra ze braaf is en niet meer trekt en vervelend doet, goed belonen Lachen

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 08:49

Cassidy schreef:
Het paard is een klever, dat is niet zo een twee drie op te lossen.
Vertoond ze dit gedrag ook als er andere paarden meegaan?

Niet dat ik weet. Bloos!

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 11:33

Ik heb het ook een tijdje gehad... en toen ben ik er afgestapt en een stukje mee doorgelopen, en daarna er weer op gaan zitten en dan ging het wel weer!
Want als ik erop bleef zitten en hem naar voren probeerde te rijden ging hij steigeren of achteruit lopen...
Maybe kan je dat proberen... en hij had het trouwens ook niet met andere paarden, dan vond ie t prachtig!!
Succes