Ze is bij mij opgegroeid samen met de pony.
Nu kreeg ik het afgelopen jaar problemen met haar ze werd gemeen slaan heel lekijk kijken.
Ik ben begonnen met grondwerk iemand die hier les in geeft komt hier af en toe mij helpen hierdoor werd het steeds beter ik ging haar weer vertrouwen.
Ik heb haar 6 weken geleden weggebracht om te laten beleren ik kreeg al te horen dat het een pittige dame was, de eerste week alleen maar bokken de tweede steigeren en de derde ging ze alleen maar stilstaan.
De laatste weken ging ze redelijk lopen.
Ik heb haar vandaag opgehaald ( de centjes waren op) en ga morgen lekker thuis beginnen.
NU stond ik net bij haar in stal staat ze heel raar te gillen naar de pony en slaan ! niet normaal meer.
Na ja ze hadden elkaar al even niet meer gezien maar dit had ik niet verwacht.
mAar goed ik ging haar even lekker borstelen en daar genoot ze van totdat ik haat flank ging doen en ze een enorme gil gaf en vervolgens mij bijna de stal uitsloeg het was dat mijn man haar een tik verkocht en ze toen haar achterbenen bij zich hield maat ik zit hier nog te rillen .
Jeetje wat ben ik geschrokken, weg vertrouwen..
Ik durf niet meer en het gaat maar door mijn hoofd haar weg te doen of om te ruilen maar ja ergens wil ik dat ook weer niet, wat moet ik nou !
Drie en een half jaar hier mijn paardje en ineens word ze een feeks ik snap het echt niet.
Ik moest het even van me afschrijven , wat ben ik teleurgesteld in dat maffe paard