Anyway... Quellian is in de bak erg dominant naar andere merries. Dit is gedrag dat ze in de wei niet vertoont, enkel in de bak en dan vooral als mijn pony erbij is (sowieso moest ze er niets van hebben als er andere paarden bij hem in de buurt kwamen), maar nu flipt ze echt naar andere merries toe.
Gister heeft ze een merrie in de hoek gedreven. Pony stond strak tegen het hek aan en Q begon te meppen en blééf meppen. Ik heb een tik verkocht met de longeerzweep, maar denk dat die tik niet helemaal is aangekomen (i.v.m. dikke deken). Stanley stond er met z'n grote neus bovenop a la 'ik weet het niet hoor Quell, maar de bazin staat erbij...'

Zonet werd ik door een stalgenootje gesmst dat Q weer op dreef was. Vandaag heeft ze haar paard in de paddock in een hoek gedreven en is weer los gegaan.
Volgens een ander stalgenootje probeert Quell de alpha-merrie te worden. Dit gedrag vertoont ze dus enkel tegenover merries. Met ruinen staat ze alleen te kroelen en naar mensen is ze zelfs helemáál niet dominant.
Hoe kan dit ineens zo komen? En vooral; wat kan ik ermee?

M'n moeder zei al: 'de worst in met die agressieveling'
En die andere 2 merries zijn idd heel onderdanige dieren. Ze zouden eigenlijk eens hun tanden moeten laten zien, ik denk dat Q dan wel terugdeinst...