Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Whoopietjuh schreef:Hmm het rotte eraan is dat Sun meestal zo rond de 3 uur loopt en er manegepony's zijn die niet eens elke dag eruit komen =S
Maar ik ga er de eerstvolgende les wel op denk ik.. =)

melanie3230 schreef:Mischien kan je er met de eigenaar van de manege over praten..
Waarschijnlijk moet ze zoveel lopen omdat er anders een pony tekort is...
Pas als je weet waarom ze zoveel moet lopen kan je er heel mischien wat aan doen...
Maar ik denk dat er een ponytekort is..
En daar zou je een geldzamelingactie ofzoiets voor kunnen bedenken om samen met je manege een neiuwe pony tre kopen...
kusjjj schreef:melanie3230 schreef:Mischien kan je er met de eigenaar van de manege over praten..
Waarschijnlijk moet ze zoveel lopen omdat er anders een pony tekort is...
Pas als je weet waarom ze zoveel moet lopen kan je er heel mischien wat aan doen...
Maar ik denk dat er een ponytekort is..
En daar zou je een geldzamelingactie ofzoiets voor kunnen bedenken om samen met je manege een neiuwe pony tre kopen...
haha, dat lijkt me nou ook weer ietsje te overdreven

Whoopietjuh schreef:Hmm nee een ponytekort is er niet, er zijn er zelfs bij gekomen maar sommige pony's mogen niet lopen omdat ze kinderen eraf gooien enzo =S Die gaan binnenkort ook weg..
Ja je weet hoe die kinderen zijn, ze kiezen zich de 'beste' paardjes uit, plukken ze uit de stal en rijden weg.. Triest, maar waar.. En daar zijn de paardjes dan weer de dupe van..
XchantjuhX schreef:Whoopietjuh schreef:Hmm nee een ponytekort is er niet, er zijn er zelfs bij gekomen maar sommige pony's mogen niet lopen omdat ze kinderen eraf gooien enzo =S Die gaan binnenkort ook weg..
Ja je weet hoe die kinderen zijn, ze kiezen zich de 'beste' paardjes uit, plukken ze uit de stal en rijden weg.. Triest, maar waar.. En daar zijn de paardjes dan weer de dupe van..
Toch vind ik dat de instructeurs daar dan wat aan moeten doen... daar ligt hun taak.