Hebben jullie ook wel is gehad dat jullie écht een hele speciale band hadden met een paard of pony?
Op de manege waar ik rij, stond een pony genaamd Scooter
..Noujah.. in het begin had ik er niets speciaals mee.. Op gegeven moment had ik er een keer op gereden en ik was verkocht
..Hij heeft op die manege 2 jaar gestaan en ik had echt het gevoel dat ik iets speciaals met hem had..
Hij herkende me ook echt, als ik er langs kwam lopen ging ie of heel zacht hinniken of heel lief opkijken enzoo..
Ik weet niet.. ik kan het niet goed beschrijven.. maar ik had echt een hele aparte band met hem..
Hij is nu iets meer als een jaar geleden verkocht.. wat had ik hem graag willen kopen..

Maar ik mis hem nu nog elke dag...
Het was dus gewoon een manege pony.. maar echt een bijzondere..
Ik had ook het gevoel dat hij dat ook met mij had.... Ik kon zo uren bij hem liggen zonder ook maar iets te doen.. gewoon naar hem kijken.. gewoon bij hem zijn.. heel apart..
Ik weet ook altijd precies hoe hij zich voelde.. als hij een keer een dagje iets minder had.. maar als ik me een keer een dagje wat minder voelde vrolijkte hij me op een of andere manier altijd op.. ging hij bij me staan.. beetje tegen me aan hangen... of een keer had ik de tranen in mn ogen.. k weet niet eens meer waarom.. maar ik voelde me echt niet happy.. en hij gaf me een duw zo van kop op.. het komt wel weer goed.. en ging daarna heel lief knuffelen enzoo.. terwijl het nou niet zo'n aandachttrekker is ofzoo..
Noujah.. ik had dus een hele speciale band met hem.. ik kan het gewoon niet beschrijven.. mar heb jij dit ook wel is gehad met een paard of een pony?
P.S. willen jullie alsjeblieft even kijken in het topic in mijn onderschrift.. ik wil zo graag weten hoe het nu met hem is
.. 

pony heeft niet lang op de manege gestaan door dit gedrag, eigenaar van de manege vroeg dan ook of wij dan die pony wilde hebben. Na lang denken en er eigenlijk niet meer met de eigenaar van de manege het er over te hebben gehad, is ie ingeruild bij een handelaar.
)

ik kan alles met hem doen en hij begrijpt me ook.. Hij heeft me door rot periodes gesleept echt mijn maatje 

sinds dien ben ik niet meer op die manege geweest en heb nu mijn eigepaarden waar ik graag nog lang van wil genieten. (waar ik overigens ook ene super band mee heb
alleen maar omdat het meteen klikte, toen ik hem al een halfjaar had kwam ik er pas achter dat het een springtalent is, mijn kanjer