Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MirandaFuego schreef:Dekens liggen nooit lekker.
Het kan zijn dat het niet past, maar het hoeft niet.
Zodra ze gaan bewegen krijgen ze er toch last van.
Ook al past je deken wel goed het hangt er ook vanaf hoeveel ze lopen, dan krijgen ze ook eerder schuurplekken.
Het ene paard is ook makkelijker dan de ander, jouwe laat gewoon duidelijk blijken dat hij liever geen deken opwil.
niet gezien! ik dacht dat ik dat ter plekke zelf verzon, blijkt er iemand al eerder de dekenwijsheid te hebben gehad!
lennie schreef:Owww, sorryniet gezien! ik dacht dat ik dat ter plekke zelf verzon, blijkt er iemand al eerder de dekenwijsheid te hebben gehad!

Die deken ligt er inmiddels niet meer op 
Maar ze doet net zo chagrijnig als je de deken er helemaal opnieuw op moet leggen 

Quellian schreef:Jeetje, wat een reacties!
Ik was vergeten te melden in de eerste post dat ze nu sinds een aantal weken dus die borstbeschermer en Weatherbeeta om heeft, daarvoor had ze een andere deken op, waardoor ze idd last heeft gekregen van een schuurplek aan 1 kantDie deken ligt er inmiddels niet meer op
Het tegen de haren intrekken zou eventueel best kunnen, maar ze heeft een deken op met zo'n gladde binnenkant, glijdt als boter over m'n paard, ook tegen de haren inMaar ze doet net zo chagrijnig als je de deken er helemaal opnieuw op moet leggen
@ henkb: die brutale vlerk weet inmiddels dat ze mij niet mag bijten, maar reageert het dan af op hetgeen het dichts in de buurt is (tralies, muur, voerbak, ligt er maar net aan waar ze staat). Ze likt dan over je schouder (dat mag ze dan nog) en als die tanden bloot komen, dan gooit ze haar hoofd al omhoog, ze wéét dondersgoed dat ze het niet mag. Maar dan tóch even proberen...
Ze is met alles heel lief en vriendelijk, maar die deken vind ze gewoon niet grappig. Maar zie het ook niet zitten om haar dekenloos te houden...
maargoed het moet maar hoor zo. mijn paard vind het even vervelend maar dan is het ook wel weer over hoor.