ik wordt er behoorlijk moe van om een uur achter mijn paard aan te rennen,
hebben mensen tips om mis te leren dat die gewoon normaal moet blijven doorlopen haha?
bedankt alvast
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dat kan ook
Citaat:en als die niet luisterd dan krijgt die ook een mep
ellepel schreef:tja...vind ik dus niet goed, die zweep is een hulpmiddel en geen strafmiddel he?
als jouw dier om wat voor reden dan ook niet wil lopen kan er misschien wat anders aan de hand zijn?
misschien niet helemaal fit? een medische oorzaak?
Wie ben ik dan om er met een zweep achteraan te rennen?
dan wordtie wel vrolijk. 
xxOntarioxx schreef:ja ik heb de zweep ook wel hoor,en als die niet luisterd dan krijgt die ook een mep ,en dan denkt ie ohjah,maar het lijkt wel of die het lekker vind soms haha,soms blijft die gewoon staan als je hem een zweepslag geef,
het doet hem niks,maar dan wordt ik boos en ziet ie wel weer dat het menis is;):P

Charos schreef:xxOntarioxx schreef:ja ik heb de zweep ook wel hoor,en als die niet luisterd dan krijgt die ook een mep ,en dan denkt ie ohjah,maar het lijkt wel of die het lekker vind soms haha,soms blijft die gewoon staan als je hem een zweepslag geef,
het doet hem niks,maar dan wordt ik boos en ziet ie wel weer dat het menis is;):P