.. Maar nu zei die meneer tegen mij dat ik wel in het voorjaar kon gaan beginnen met het inrijden.. dus dan is ze ong. 2jaar en 4 maanden.. Ik heb echt al meerdere dingen gezegt tegen hun wat beter voor de fries is.. Ze bedoelen alles heel goed enzo..Maarja..
Voorlopig staat de fries gewoon lekker in de wei stil.. ik kom 1x in de week ofzo wel eens langs om even aan de hand te lopen met de fries in de wei,en poetsen laat ze ook al toe.. ben ook een beetje bezig met vastzetten enzo.. maar in de voorjaar inrijden..? Oke.. hoofdstel en zadel indoen kan dan mischien wel,om een begin te maken..maar die meneer bedoelt echt inrijden..
Ik weet ook niet of ik wel door moet blijven zeggen wat ze allemaal fout doen enzo..dat lijkt me zelf wat hard aankomen..dat je de hele tijd iemand hebt die alsmaar zegt wat je nog niet moet doen en wat weer wel..
wat nu ? en kan het mischien dan al..?
en dat daarna pas ik ga inrijden 
Die mensen houden een paard, terwijl ze er duidelijk niet genoeg over weten!! Een Fries inrijden met 2 jaar, kom op zeg!! Sorry, hoor, maar dit vind ik echt zielig! Een Fries is inderdaad veel later 'rijp', dus zelfs 3 jaar is nog echt te jong om in te rijden. Mennen zou ik ook pas doen met 3 jaar (i.p.v. 2 jaar), laat hem toch nog even genieten van het kind zijn.