Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en heb ik hem met zijn buren kennis laten maken. Het lijkt me inderdaad slim om niet teveel te tuttelen, fouten dingen aanleren gaat moeilijker dan afleren denk ik ook! Oefenen jullie al met die trailers? want als ik hem na vandaag zag gaat ie daar never nooit meer in
. groetjes.
\
Hij staat overdag in het land met een ander hengst veulen en het weiland aan de overkant staan jaarling merries. Maar 10 minuten eruit, bedoel je dat een aantal keer per dag? Inderdaad; bij paarden dingen extra gaan oefenen bevestigd de angst. Ik heb hem goed beloond nadat hij in de trailer ging en daar laat ik het even bij.
. Niet gedacht dat ik mij nog zo'n zorgen ging maken, maar een veulen lijkt zo kwetsbaar

blensink schreef:Gefeliciteerd!
De beste opvoeding voor een veulen is volgens mij lekker dollen met andere veulens. Ik zou niet zo heel erg veel met hem doen, krijg je alleen maar een zenuwachtig paard van wat later weer moeilijk is eruit te halen. Veel succes ermee.

. 
vampiregirl schreef:ik verwacht in juni het veulentje van mn shetlandpony, voor de rest hebben wij 2 andere grote pony/paard en aangezien ik bij ons in de buurt geen opfok weet zou ik t veulen dan niet gewoon thuis kunnen laten?
is niet erg