Wie heeft er ervaring met Monty Robert

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kimmiepimmie

Wie heeft er ervaring met Monty Robert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 14:39

hallo

ik ben zelf dol enthousiast over monty roberts. Ik wil ook mij jaarling oner twee jaar door hem laten inrijden. Maar dat is nog lang wachten kan ik wel al bvb de joint up doen met mee jaarling(16 maanden)?

hebben jullie al ervaring met monty robert zo ja welke fasé?

groetjes kim

Vjestagirl

Re: Wie heeft er ervaring met Monty Robert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:45

kim_kariq schreef:
hallo

ik ben zelf dol enthousiast over monty roberts. Ik wil ook mij jaarling oner twee jaar door hem laten inrijden. Maar dat is nog lang wachten kan ik wel al bvb de joint up doen met mee jaarling(16 maanden)?

hebben jullie al ervaring met monty robert zo ja welke fasé?

groetjes kim

Monty Robers woont in Amerika... Dus in laten rijden is een beetje moeilijk... Bovendien zal hij die vraag zo vaak krijgen dat hij niet snel ja zal zeggen...

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:48

Vjestagirl klopt Knipoog Misschien kun je hem laten inrijden door een van zijn leerlingen? Die dus dezelfde methode als hij doen, en dat zelfs van hebben geleerd. Zijn er wel in Nederland. Ken zelfs iemand die met MR werkt. Maar die heeft het veel te druk met eigen paarden. Succes!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:28

Kim, ga eens op het NH forum kijken en lees je eerst eens in voordat je gaat denken over een JU met een veulen van 16 maanden! viewforum.php?f=125

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 14:32

Je kan ook een leerling van hem benaderen. Bijvoorbeeld Annemarie van der Toorn.

annemariev

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:59

Leuk dat je interesse hebt over hoe wij werken. ik denk wel dat je de bovenstaande tips moet aannemen en geen Join Up met je veulen of jaarling doen. Het is het beste om ze nog lekker jong te houden en veel naar buiten met speelkameraadjes. Mocht je inetresse hebben hoe wij werken, kun je altijd een keer bij ons langs komen in Oudenhoorn. Wel even van te voren laten weten wanneer je wilt komen, omdat ik veel in het buitenland werk.

groeten!

Annemarie van der Toorn
instructeur Monty Roberts