. Naast mijn verzorgpony staat Een WelshHengst dat net 2 weken gecastreerd is. Dus nu een ruin. Hij is 3 jaar. Maar hij stond eerst altijd in zijn stal. 7 dagen in de week en ongeveer 2 keer per week werd hij even losgegooid en uitgemest door wat meisjes die daar ook een eigen/verzorgpony hebben. Nu hebben mijn vriendin en ik hem ook een beetje als verzorgpony.Want de pony is van de zelfde eigenaar als onze echte verzorgpony, maar we kunnen ongeveer maar 4 keer per week komen . We longeren soms (met halster, soms hoofdstel), en wennen hem heel voorzichtig aan hoofdstel/zadel. Ook proberen wij hem wel eens de poetsen, is het heel slecht als hij er voorderest niet uit komt? wij kunnen er niks aan doen. Maar heeft misschien iemand tips voor zo'n druktemaker die de hele dag in stal MOET staan omdat hij niet in de wei mag (De wei is alleen voor de andere pensionpaarden)groetjes
. Zonde want als hij hem verkoopt kan hij ervolgens mij nog veel geld aan verdienen.
dus, hij houd de pony denk ik om er geld mee te verdienen?? Maar als hij hem verkoopt verdient hij er nog meer mee:) Best wel raar,