Maar wat is een eerlijk paard nu eigenlijk?
Paarden kunnen toch niet praten, laat staan liegen of eerlijk zijn?
Wie weet dat?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Pattypaard schreef:Sterk als het nodig is, bijt of trapt om een reden, en niet zomaar.
Paard wat je dus nooit wat zou doen zonder dat er iets gebeurt is.
Een echt eerlijk paard zal bijv. met rijden niet trappen op de zweep als het een verdiende tik krijg. Maar wel als het een tik krijgt die hij eigenlijk niet verdient heeft. Dan kan je zeggen dat weten ze niet, maar ze weten écht wel wanneer een tik verdient is of niet.
Kort gezegd: Een eerlijk paard is geen vals paard.
knolliepower schreef:volgens mij is bijna elk paard eerlijk en meer een standaard zinnetje om de advertentie wat te vullen

) ze was best braaf onder het rijden. gewoon zoals altijd..

Urielle schreef:Voor mij is een 'eerlijk paard' een paard wat eerlijk op je reageert. Zo'n paard kan wel een keer bokken of protest geven maar zal bijv. niet als je gevallen bent natrappen of terugdraaien om over je heen te rennen.

maar hij gaat geen gevaarlijke dingen doen

Jasia schreef:En wat is een vals paard..? Een paard wordt echt nooit vals geboren, een paard wordt vals gemaakt..
Tuurlijk heb je verschillende karakters, maar om een paard te laten bijten en trappen om niets (niet wat jij op dat moment doet..), moet er , naar mijn mening, toch wel het een en ander gebeurd zijn..![]()
. Het voorbeeld van Dookie ook
.