Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ik doelde eigenlijk op reacties van mensen die met dit probleem te maken hebben gehad...
)
(Arme Pa
) Ik moet er wel aan toevoegen, dat ik het jaar nadien hard gewerkt heb, en alles tot de laatste cent terug op die rekening heb gestort. (Ik voelde mij nogal schuldig tegenover mijn vader namelijk
)
Wat ik anders gedaan had, zou ik niet weten. Prostitutie misschien??
. Er zit al een duur onderzoek aan te komen (scintigrafie, kost zo'n 1000 euro). Ik ben wel verzekerd, maar je krijgt per jaar niet meer als de waarde van je paard uitgekeerd. Aangezien ik dit jaar ook al het eea aan DA rekeningen heb gedeclareerd, loop ik inclusief de scintigrafie (die ik eerst moet aanvragen bij de verzekering) al tegen het maximum bedrag aan. Dus mocht er uit de scintigrafie komen dat mijn paard b.v. een dure operatie nodig heeft, dan heb ik dus ook een probleem. Weet nog niet hoe ik dat op ga lossen.
vanwege de ziektekosten waar mijn moeder bang voor is.
Katja schreef:Als je niet in staat bent om de kosten te betalen kun je beter zorgen voor een goede verzekering.
Yousra schreef:In ieder geval kan je het beste een verzekering nemen en sorry dat ik het zeg, maar als je geen verzekering neemt, kan je het beste ook geen paard nemen, of je moet zelf elke keer wat geld opzij zetten.
vanaf ik geloof 18 jaar is een paard namelijk niet meer te verzekeren. Ik heb mijn pony gekocht toen ze 20 was, dus tja.. wel zet ik zelf geld opzij, dat dan weer wel

ellepel schreef:mijn 1e paard heeft me handen vol geld gekost...in totaal zo'n 6000 gulden( toen nog) en uiteindelijk is ze toch dood gegaan..ze had kanker...
ik heb toen wel geld geleeend, om de kosten te kunnen voldoen..
maar ik doe het niet weer...mocht mijn pony nu ernstig ziek worden laat ik em meteen afmaken...
ik ga daar geen handen vol geld meer tegenaan gooien
... neem dan een verzekering!