Over een week moet mijn ruin en een maatje van hem uit elkaar. Ze kennen elkaar nog niet zolang maar klikte gewoon meteen, ookal zijn het 2 ruinen. Vandaag werd het echt duidelijk dat ze echt al heel erg aan elkaar gehecht zijn, vriendin had les en ik bleef op de poetsplaats staan, nou het was niet te filmpen, hij zette zijn nek op en bleef maar hinniken, prachtig gezicht natuurlijk maar niet echt gunstig voor straks, dit overigens genegeerd en vrolijk verder gepoetst.
Nou is het voor de ruin van mijn vriendin niet zo'n probleem, deze staat in zijn eigen kudde, die van mij gaat weer mee in de trailer naar ons eigen huisje waar die een vriendje krijgt ( De ruin van mijn vriendin stond bij mij als vakantie adres en nou ben ik een weekje daar als vakantie en ervaring natuurlijk). Nu leek het mij nogal verstandig ze een paar dagen van te voren te scheiden, die van mij uit de groep te halen en een landje verder op neer te zetten, waar ze geen lichamelijk contact meer kunnen hebben..
Doe ik hier verstandig aan en hebben jullie nog meer ideeen?
Nee hoor, ik zou ze nu niet uit elkaar halen, probleem is toch opgelost als jij hem weer meeneemt? En idd wat Lise zegt, heeft hij die stress twee keer.
Ik vind het wel een heel schattig gezicht als twee paarden zo aan elkaar gehecht raken. Heeft jou paard thuis wel een maatje? (Edit, herlees je bericht net , en zie dat hij een vriendje krijgt, hoop dat dat dan ook zo klikt)
Nee hoor, op het moment dat je wegrijdt en ze elkaar niet meer kunnen horen is het over.
helemaal mee eens ik heb zelfs eens gehoord dat ook veulen en merrie elkaar BINNEN 2 dagen vergeten.. best banketstaaf opzich dus dit moet ook goed komen
Als je hem eerder bij zijn vriendje weghaalt en ze kunnen elkaar nog zien/ horen dan blijven ze gillen en moeilijk doen. Neem je hem gewoon mee op de trailer dan is het waarschijnlijk van korte duur. Ik heb mijn pony ook 2 weken mee op vakantie gehad, van zijn beste vriendinnetje weg. Vriendinnetje heeft de eerste avond op stal wat staan hinniken maar toen ze een tijdelijke nieuwe buurvrouw kreeg was dat ook over. Pas toen ze elkaar na de vakantie weer zagen begonnen ze beiden te hinniken.
Ik vind altijd maar dat ze elkaar snel vergeten zijn! Meestal als er eentje weggaat of een paard komt op een nieuwe stek aan, is het even hinniken, maar dan wel weer over.
die van mij staat ook samen met haar beste vriend .en omdat het niet bevalt daar bij die stal ,ben ik toch echt van plan om te vertrekken,het zal moeilijk worden voor ze ,maar ik denk niet dat er echt grote problemen van komen .ze worden zo nu en dan al een beetje gescheiden en dat vinden ze niet echt fijn maar na een paar dagen is dat al een stuk minder.
Ik heb mijn paardjes ook uitelkaar moeten halen....ze waren helemaal verliefd opelkaar 2 merries....maar mijn pony ging naar een andere stal...en mn paard bleef staan waar die staat.....aan mn pony merk ik niks die staat in een ieuwe omgeving en vind het prima......maar ik merk aan die andere dat als ze een schimmel ziet lopen wel denkt dat het regina, die pony is.....dat vind ik wel sneu want dan ziet ze dat het ze dan niet is....dat merk ik wel....maar dat zal wel over gaan...