Zodra je haar gaat rijden wordt alles heel anders, ze wordt heel kwaad, gooit haar oren constant in de nek en probeert op allerlei manieren onder haar werk uit te komen. Zo gooit ze zich af en toe zo achterover als ze er genoeg van heeft.
Omdat het te gevaarlijk werd rijd ik haar nu niet meer, maar longeer ik haar alleen nog.
Vanmorgen dus ook weer, maar wat er toen gebeurde was echt heel raar. Ook met het longeren heeft ze zich twee keer achterover gegooid (de tweede keer spróng ze gewoon achterover) en toen heb ik haar het hoofdstel afgedaan, beschermers af, longeersingel eraf en heb ik haar los in de bak gelaten. Ze liep me constant achterna, ging voor me staan met haar hoef schrapen, ik mocht NIET aan haar zijkanten komen, alleen aan haar hoofd en toen ik wegliep om de bak open te doen (ik dacht, kijken of ze naar de stal loopt) bleef ze stom staan. Ik liep toen weer naar haar toe en toen ik bij haar was gooide ze zich letterlijk en figuurlijk voor m'n voeten. Ze ging gewoon voor me op de grond liggen! Ik snap er niks van, wat moeten we nou met zo'n pony?