Paarden hechten geen band aan ons

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annemiekuh

Paarden hechten geen band aan ons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 21:23

denken jullie daar ook zo over?? wij denken als je een week eten naar een paard bent dat ie jou zo weer is vergeten of niet dan?

anneM_Ajax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:33

hmm ook al kom is 3 maanden niet
ajax herkend me en komt heel blij op me af
en dan mag er ook geen enkel ander paard proberen bij mij in de buurt te komen want die trapt en bijt hij de hele wei door totdat hij weer alleen met me is
en als hij s'winters binnen staat en ik kom een week niet dan is hij pisnijdig wat hij gaat afreageren op de andere hengsten en mensen die denken hem even lief een aai te geven
dat moet toch wel iets zeggen denk ik

maar ik denk dat als ik bijv hem verkoop en na een jaar naar hem ga kijken dat hij echt niet meer zo reageert op mij zoals hij nu doet

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:34

RT-D --> OMG

XxSultanxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:37

umh ik snap je vraag niet hellemaal,bedoel je dat als jij een week niet meer bij het paard bent geweest dat hij je snel weer is vergeten?
als dat je vraag is ben ik het er niet mee eens

als ik een maand op vakantie was geweest en ik kwam weer trug bij me (vorige)ponys moest je eens zien hoe snel ze in galop bij het hek waren en hinnekend.
en naar een half jaar ben ik weer bij me vorige pony geweest maar ze wist nog al te goed wie ik was toen ik der riep.

het paard dat ik nu heb is wat eenkennig,bij mij is hij altijd heel erg lief en bij de rest kan die een dikke etterbak zijn.dus ik weet wel bijna zeker dat een paard wel weet wie je bent als je het land in komt lopen en dat hij je niet snel zal vergeten

Mias

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:42

ik denk ook dat een paard je wel degelijk kent, ook na een bepaalde tijd. Ik was vorig zomer 4 week op vakantie geweest en ik kom terug van vakantie ga kijken bij mijn verzorgpaardje, ze komt helemaal van achter in de wei naar mij te galoperen en hinnekend.

Dus volgens mij (net als XxSultanxX zegt) een paard zal je niet snel vergeten.

Whizzard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:49

Mijn mening is dat paarden wel een band aan je hechten. En als ik een week ben weggeweest reageert ze alleen maar leuker van '' Hé ben je er weer ''. Ik weet natuurlijk niet wat er echt in een paard omgaat, maar ik ben er van overtuigd dat je met paarden een band kunt hebben!.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:50

Hier een slotje. Annemiekuh heeft een ban.