Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arjette schreef:Ik zou het gewoon proberen. Ieder paard is anders van karakter en gaat ook anders met andere paarden om. Dus om te weten of ze bij elkaar kunnen kom je alleen maar achter door het daadwerkelijk te doen. Zorg er wel voor dat je er de eerste keren bij bent (het liefst met enkele mensen) zodat als het fout gaat je ze ook weer sneller uit elkaar kunt halen.
paard is over omheining gevlogen
vanaf nu zetten we geen paarden meer bij elkaar als we niet met voldoende mensen zijn om in te grijpen).
Cassidy schreef:Ik weet niet hoe dominant de hengst is, maar ik zou er niet automatisch van uitgaan dat de ruin de baas over hem zou zijn.
Ik zou het proberen, en goed in de gaten houden. Heeft de ruin ijzers?
paard is over omheining gevlogen
vanaf nu zetten we geen paarden meer bij elkaar als we niet met voldoende mensen zijn om in te grijpen).
[/quote]

SweetGirliej schreef:Cassidy schreef:Ik weet niet hoe dominant de hengst is, maar ik zou er niet automatisch van uitgaan dat de ruin de baas over hem zou zijn.
Ik zou het proberen, en goed in de gaten houden. Heeft de ruin ijzers?
ja hij heeft ijzers voor

Zou het in het begin wel eventjes in de gaten houden, maarja dat is vanzelfsprekend. Memphes schreef:ja ik hoop echt dat het goed gaat
Anne_GTI schreef:Mijn rijpaard ruin voedt ook mijn jaarling hengst op. Ideaal. De ruin speelt ermee maar is wel baas.